.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان واریز مرحله چهارم یارانه نقدی

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه نقدی مرحله چهارم به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان به زودی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

بهروز مرادی در گفت‌وگو با فارس، در مورد یارانه نقدی مرحله چهارم افزود: یارانه نقدی مرحله چهارم برای خردادماه سال جاری از اواخر اردیبهشت ماه به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان واریز می‌شود.
رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد: برای این مرحله تمام کسانی که فرم اطلاعات خانوار را پر کرده و شماره حساب اعلام کردند و شماره‌های آنها به تایید رسیده باشد، یارانه نقدی می گیرند.
مرادی در پاسخ به این پرسش که کسانی که ثبت نام کرده و تازه شماره حساب خود را اعلام کرده‌اند، آیا یارانه نقدی دریافت خواهند کرد، گفت: کلیه کسانی که اعلام شماره حساب آنها در سامانه رفاهی به تایید رسیده، یارانه دریافت خواهند کرد و ملاک عمل اطلاعات این سامانه اینترنتی خواهد بود.
رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها در پاسخ به این پرسش که کسانی که سؤال و ابهام دارند، چگونه پاسخ بگیرند، گفت: این افراد به سایت رفاهی به نشانی www.refahi.ir مراجعه کرده و در این سایت پاسخ اکثر سؤالات مردم ارائه شده است.
مرادی در مورد آخرین آمار دریافت یارانه توسط مردم گفت: طبق آخرین آمار پرداختی یارانه نقدی در مرحله سوم 72 میلیون و 500 هزار ایرانی یارانه نقدی دریافت کرده‌اند.
رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها در پاسخ به این پرسش که برخی از کارمندان سازمان هدفمندی از عدم پرداخت به موقع حقوق خود گلایه کرده‌اند، گفت: این مطلب صحت ندارد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.